יול 31, 2015
Admin

מקלחונים- מתקלחים בהנאה

במשך שנים אנשים שאפו לאמבטיה בביתם וזאת משום הקונוטציה השלילית שהודבקה למקלחונים, קונוטציה צבאית שהפכה להיות סמל העוני וחוסר היכולת להתקלח בצורה נוחה. נכון לשנת 2015 רוב האנשים אינם מוותרים על מקלחון בביתם. במאמר זה נגולל בפניכם אודות המהפך הגדול של המקלחונים ונפרט מהן האפשרויות שלכם.                                                                           p156809_m

 

מקלחונים- אז והיום

בעבר המקלחון היה צינורית שהתחברה לצינור המרכזי של המים וממנה היו יוצאים מים בהם אנשים השתמשו על מנת להתקלח. המקלחון היה תחום בווילון מקלחת והמים נקוו באמצעות פתח מיוחד ברצפה. כיום, המקלחון הוא תא קטן שעשוי מזכוכית מחוסמת או כל חומר גלם אחר בו בוחרים, המקלחונים בדרך כלל גדולים יותר ופעמים רבות ניתן להציב בהם כסא או לקלח בהם שני ילדים יחדיו, יש להם זרם מים חזק וניתן לקנות שפורפרת מים דרכה ניתן לשנות את רמת העוצמה של המים ואף להעביר למצב של זרמים ויש כל מיני אביזרים אותם ניתן להתקין במקלחת על מנת להבטיח נוחות מרבית, כמו למשל מיכל אחסון מעוצב לשמפו, מרכך וסבון, מתקן לתליית הצינורית, תאורה מיוחדת, מתלה למגבת ועוד. נכון להיום מקלחונים מציעים יתרונות רבים (לפעמים אף יותר ממקלחת) ולכן אנשים רבים לא מוותרים על בניית מקלחון בביתם.

 

הפופולאריות של המקלחונים נובעת כתוצאה מהיתרונות הרבים שלהם:

  • נוחות שימוש- הדבר הראשון ברשימת היתרונות הארוכה הוא נוחות השימוש במקלחון. מקלחון אוטם בצורה מוחלטת את חלל המקלחת וזאת בניגוד אל אמבטיות בהן לרוב מותזים מים אלא אם דואגים במיוחד לדלתות שנאטמות.
  • חסכון במקום- הבחירה במקלחון יחסוך לכם בחלל בחדר האמבטיה ותוכלו לעצב אותו בצורה שמתאימה לכם עם קרמיקה לאמבטיה (הכוונה היא לחדר האמבטיה) ולהוסיף לו כל מיני ציוד, ריהוט ואביזרים שונים להם לא היה מקום בחלל קטן בו הייתה ממוקמת אמבטיה.
  • תחזוקה קלה- קל מאוד לנקות מקלחון והוא בדרך כלל נשאר מסודר לאחר מקלחת.
  • חסכון במים- חסכון משמעותי בכמויות המים אותם מבזבזים על מקלחת.
  • היצע- יש סוגים שונים של מקלחונים בכל הגוונים, הגדלים, הסוגים וחומרי הגלם וכל אחד יכול לבחור בדיוק את אותו מקלחון שמתאים חדר האמבטיה שלו.

 

לסיכום, מקלחון בחדר האמבטיה ימנע התזה של המים לכל עבר, יחסוך בכמויות מים ויאפשר לכם ליהנות ממקלחת איכותית. כעת, כל שנותר הוא לבחור קרמיקה לאמבטיה, כזו שתשתלב בצורה המתאימה ביותר עם אותו המקלחון בו בחרתם.

כתוב תגובה

פרסומת