ספט 26, 2015
Admin

משרד חקירות- מענה לכל דרישה

מה עושים כאשר משוועים בדחיפות למידע ואין לנו יכולת, ידע ואמצעים להשיג אותו? משרד חקירות מקצועי, אמין ורב מוניטין בתחום החקירות מספק לנו את השירות הנדרש. הסיבה לעריכת חקירה עשויה להיות מעקב אחר בן/בת זוג במטרה לגלות מידע מוסתר, השגת מודיעין עסקי, ניסיון לאתר רכוש ונכסים, העלמת מס, הלבנת הון, הצהרות כוזבות, מרמה והונאה ועוד. עיניכם קוראות – לא חסרות סיבות.                                                                                                                                               

אחת הדרישות המרכזיות ממשרד חקירות היא בדיקת האזנה לצורך גילוי האזנות סתר. די בחשד להימצאות מכשירי צילום ו/או הקלטה בבית, במשרד, ברכב או בכל מתחם אחר על מנת להצדיק פנייה אל חוקר פרטי ממשרד חקירות. חוקר או בלש פרטי יבצע עבור המזמינים את הבדיקה הדרושה בכל מקום ובכל זמן, על פי הנתונים – המשתנים תכופות- בשטח ולפי שיקול דעתו המקצועי. אנשים השוכרים את שירותיו של משרד חקירות המעסיק את טובי החוקרים והבלשים הפרטיים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הם יקבלו מענה חד משמעי.

בדיקת האזנה לצורך אישוש חשדות או הפרכתם

מאומנים ומיומנים, החוקרים הפרטיים אמונים על שיטות עבודה חשאיות, דיסקרטיות, תוך שמירה קפדנית על כל כללי הזהירות, כך שהם לא מותירים כל חתימת- נוכחות במקומות שבהם הם עורכים בדיקות ומעקבים. בדיקת האזנה היא אחד מתחמי הפעולה שמשרד חקירות מפעיל. מחלקה ייעודית וייחודית במשרד חקירות, המעסיקה טכנאים בעלי רקע מקצועי וניסיון עשיר בבדיקת האזנה, מצוידת בכל המכשור הדרוש, המתקדם והמשוכלל, על מנת להבטיח כי אם וככל שקיימים במתחם נתון אמצעי האזנה וצילום הם יאותרו. מקצוענים בתחום זה יאתרו גם שרידי תשתיות לקיומה בעבר, אם הייתה קיימת, של האזנת סתר.

הזמנת חקירה לא מתמצה בהכרח רק בתא שטח קטן. יש שהיא מחייבת חקירה בינלאומית במקומות שונים על מנת להוכיח או לשלול קיומם של נכסים או דברים כל שהם השייכים למי שקיים חשד שהם שייכים להם. איתור רכוש ונכסים בחו"ל מהווה חלק בלתי נפרד מסל השירותים אשר משרד חקירות מציע. לא אחת הסיכוי למצוא את מה שמחפשים מצדיק את עלות החקירה גם כאשר היא מחייבת הגעת חוקר פרטי אל אחת מהארצות שמעבר לים. כאשר הרצון או הצורך לגלות דברים נסתרים מתורגם לשכירת שירותיו של משרד חקירות שחתום על הצלחות רבות בכל אחד מתחומי עיסוקו, המזמינים את השירות יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי תהיה אשר תהיה תוצאת החקירה- בין אם אישוש ואישור חשד ובין אם הפרכתו, התוצאה תהיה בדוקה, מוסמכת, מתועדת, אמינה ומהימנה מכל בחינה.

כתוב תגובה

פרסומת