ספט 27, 2015
Admin

בינה עסקית –היכולת לקבל החלטות ניהוליות בעידן המודרני

עולם העסקים המודרני מחייב את דרגי הניהול השונים להתמודד עם מגוון רחב של החלטות ניהוליות מורכבות אותן הם נדרשים לקבל בכל רגע ורגע נתון. הליך קבלות ההחלטות המיושם בין היתר באמצעות מערכות מחשוב חכמות היודעות לשקלל נתונים ולהציג בפני דרגי הניהול הבכיר את כל הנתונים הרלוונטיים לצורך קבלת ההחלטה הניהולית, הינו הליך קבלת ההחלטות המודרני והאפקטיבי ביותר, וזאת בשל היתרונות הרבים הנלווים לשימוש באותן מערכות מחשוב מתקדמות.                                                                            database structure

מערכות מתקדמות – מערכת הבינה העסקית

מערכות מחשוב אלו מכונות מערכות BI, כלומר מערכות בינה עסקית והן מאפשרות לצוותי הניהול לקבל את התשובות המהירות והמדויקות ביותר בנוגע לכל סוגיה עסקית כזו או אחרת הקשורה לסוג ההחלטה העסקית אותה הם נדרשים לקבל. מערכות בינה עסקית הן למעשה מערכות מחשוב המפותחות על ידי חברות תוכנה וחומרה, המעמידות לרשות דרגי הניהול השונים את כל הנתונים הרלוונטיים אודות פעילותם העסקית, וזאת באמצעות מערכות ניהול המתמקדות בין היתר בפעולות הניהוליות השוטפות של בית העסק, לרבות, ניהול כספים, ניהול השיווק והמכירות, ניהול משאבי האנוש, ניהול תהליכי הייצור, ניהול ספקים וכדומה.

מבין מערכות המחשוב המתקדמות המכונות מערכות בינה עסקית, בולטת במיוחד מערכת qlikview המעמידה לרשות העושים בה שימוש מגוון רחב של יתרונות ניהול מעשיים בתחום פתרונות המחשוב לעסקים המודרניים. בין היתרונות של מערכות ה- qlikviewתוכלו למצוא: הטמעה מהירה ויעילה במערכות המחשוב של החברה, הארגון או בית העסק, התאמה מודולארית של פתרונות המחשוב בהתאם לצרכי הארגון או החברה, עלויות תפעול ותחזוקה משתלמות לטווח הארוך, יכולת התממשקות למערכות המחשוב של החברה או הארגון מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות טאבלטים וטלפונים חכמים, אפשרות ליצירת מסכי עבודה בהתאמה אישית, אפשרות ליצירת "רשת חברתית" פנימית בתוך הארגון, החברה או בית העסק לצורך שיתוף התכנים והנתונים המוצגים במערכת, הרחבת הגדרות הנתונים השונים וכפועל יוצא מכך שיפור ביצועי העסק ושיפור הרווחיות ועוד מגוון רחב של יתרונות המיושמים באמצעות מערכות אלו.

חברת גרינהאוס הישראלית המתמחה בהטמעת פתרונות מחשוב לעסקים, הן ברמת מערכות ה-IT  והן ברמת מערכות ה-BI, הבינה העסקית, פועלת בשיתוף פעולה מלא עם חברת קליק יצרנית מערכות הקליקויו. שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר ללקוחות הקצה, ליהנות מיישום אופטימאלי של מערכות הבינה העסקית בכל תחומי המסחר, התעשייה והשירות, וכל זאת בהתאמה אישית ופונקציונאלית של צרכי העבודה ברמה השוטפת. מערכות הקליקויו של חברת גרינהאוס הישראלית, מאפשרים לכל אחד ואחת מבעלי העסקים ומנהלי החברות והארגונים שביניכם, ליהנות מהליך קבלת החלטות המבוסס על מערכות עתירות ידע ההופכות כל מידע לידע עסקי חשוב עבורכם!

כתוב תגובה

פרסומת