ינו 24, 2016
Admin

הבטון מוחלק- המראה מסוגנן

 

מה הוא הבטון המוחלק? כיצד הוא הפך משיטת חיפוי לחניונים תת קרקעיים לאחד מפתרונות החיפוי האוהבים ביותר על הקהל הישראלי ומה הם היתרונות הנלווים לחיפוי באמצעותו? זה הזמן לדעת יותר על הבטון המוחלק. בעבר הלא כל כך רחוק, הבטון המוחלק שימש בעיקר לצרכי חיפוי של חניונים תת קרקעיים. בשנים האחרונות, הפך הבטון המוחלק לאמצעי חיפוי פופולארי ונפוץ גם בסביבת המגורים הפרטית וגם בבתי עסק מגוונים כגון: מסעדות, בתי קפה, גלריות, מועדונים וכדומה.

רצפת בטון מוחלק היא למעשה שיטת חיפוי המותאמת גם למבנים פרטיים וגם למבנים מסחריים, הן באזורי הפנים של המבנה והן באזורי החוץ. ברוב המקרים, שיטת החיפוי מיושמת על גבי תשתית ריצוף קיימת, דבר המאפשר קבלת משטח בטון אחיד, חלק ומסוגנן המותאם לאופי העיצובי של החלל. ריצוף בשיטת הבטון המוחלק מעמידה לרשותכם מגוון רחב של יתרונות הנובעים בין היתר מפונקציונאליות המשטח המותאם לחללים בהם קיימת תנועה ערה של הולכים ושבים. אחד מהיתרונות המובהקים של הבטון המוחלק טמון בעובדה שהוא מבטל באופן נחרץ את החריצים המופיעים ברווחים בין אריחי הריצוף השונים. יתרון זה מקנה לחלל מראה אחיד ורציף, דבר המאפשר לשמור על אסתטיות המשטח לאורך זמן.

 

הבטון המוחלק- שיטת חיפוי שיותר ויותר אנשים שמים לב ליתרונותיה

חיפוי משטחי ריצוף באמצעות בטון מוחלק מאפשר לכם ליהנות ממשטח חלק ובעל גוון אחיד המותאם לעיצוב הכללי של החלל. יתרון נוסף של משטחי בטון מוחלקים הוא אופן התחזוקה הנוח והיעיל. מכיוון שמשטחי הבטון המוחלק הינם משטחים אחידים, לא מצטבר לכלכוך בחריצים, ופעולת הניקוי הינה מהירה ויעילה. השילוב בין משטח ריצוף נוח לניקוי לבין משטח ריצוף אלגנטי המותאם לעיצוב הכללי של החלל, הפך את משטחי הריצוף המוחלק לאחת משיטות החיפוי הזוכות לפופולאריות הולכת וגוברת בקרב הצרכן הישראלי. כיום, ביותר ויותר בתים פרטיים נעשה שימוש בבטון המוחלק לצורך חיפוי חדרי אירוח מרכזיים ומטבחים. בנוסף, הריצוף המוחלק הפך בשנים האחרונות לאחד מפתרונות החיפוי המועדפים על בעלי עסקים רבים, וזאת בשל היוקרה והאלגנטיות המושגת באמצעותו.

 

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לבטון המוחלק ובמידה וגם אתם עומדים לקראת הליכי שיפוץ או בנייה של ביתכם, זה הזמן לדעת יותר על משטחי הבטון המוחלק המאפשרים לכם ליהנות גם מיוקרה אלגנטית המותאמת לעיצוב הכללי של החלל וגם מפתרונות ניקוי ותחזוקה יעילים ונוחים במיוחד. כיום, תוכלו למצוא יותר ויותר חברות בנייה וקבלני שיפוץ מתחמים ביציקת משטחי ריצוף בשיטת הבטון המוחלק.

 

 

כתוב תגובה

פרסומת