יונ 27, 2016
Admin

חומרי גלם לפרויקט בניה

כאשר המשוררים דיברו על שמלת בטון ומלט שארץ ישראל תלבש, הם מן הסתם לא יכלו לדמיין את המראה של ישראל העכשווית: ערי ענק, גורדי שחקים ומערכות כבישים מתקדמות. השינוי האדיר במראה של ישראל, במהלך שנות דור אחד בלבד, הוא מופת ודוגמא לפיתוח בקנה מידה נרחב. בשנים האחרונות המודעות לערכי הסביבה גברה, ובמקביל לתנופת הביטוח אנחנו פוגשים בעוד ועוד מאמצי שימור והגנה על איכות הסביבה. מהפכת הבנייה הזו לא הייתה מתאפשרת ללא מגוון אדיר ויכולת ייצור של מוצרי טיט וחמרי גלם לבנייה. הללו משונעים ברחבי הארץ על ידי מערכים לוגיסטיים מורכבים ומגויסים לפרויקטים רחבי היקף.

חומרי הגלם לבנייה הם רבים, וביניהם ניתן למצוא את אלו החיוניים לבניית המבנים שכולנו מתגוררים ועובדים בהם. מוצרי טיט הם בפשטות תערובות של חומרים בעלי מרקם בוצי המשמשים לטיח ולייצור בלוקים. תערובות הטיט האיכותיות מורכבות מחול מחצבה וחול דיונות טבעי, ובתוספת חומרים אקריליים הן משמשות לייצור הטיח שאנחנו פוגשים ברחבי הארץ על חיפויי הבתים. בנוסף תערובות הטיט משמשות גם לבניית בלוקים, לריצוף ולהדבקת חיפויי אבן. למוצרי הטיט יש להוסיף גם מוצרי מדה ששמם מוכר פחות. מוצרים אלו הם התערובות המשמשות להכנת משטחים לשם ריצוף – כדי ליישר את המשטח ולפלס אותו.

מוצרי בנייה עבור הארץ כולה

כאשר אנו נוסעים על כבישי הארץ אנו ממעטים לחשוב על המערכת האדירה שנדרשה כדי להביא מוצרים מן הסוג שתואר לעייל לרחבי הארץ כולה. ייצור בטון, מוצרי מדה וטיט הוא מאתגר מסיבות רבות ושונות. מעבר לקושי בשינוע התוצרים הכבדים והמרובים הללו, נדרש מערך לוגיסטי מורכב של תזמון וארגון כדי לוודא שהתוצרים הנכונים מגיעים אל המקומות במועד ובזמן הנדרש מבלי לשבש את עבודות הבנייה היקרות. בנוסף, נדרשת כאמור כיום מחשבה על איכות הסביבה ועל שיקומה לאחר עבודות הכרייה והחציבה של חומרי הגלם. ולבסוף – יצרן איכותי נדרש לעמוד כיום בשפע תקנים הנוגעים לבטיחות ולאיכות הסביבה.

כשאתם מנהלים פרויקט בנייה חובה להשקיע מחשבה בבחירת היצרן הנכון שיוכל להבטיח שתקבלו את הסחורה באיכות הנדרשת ובמועד הנקוב. כל פשרה באיכות החומרים עשויה להסתיים בעבירה על תקנים ובפשרות סביב נושאים חשובים כמו בטיחות ואיכות הסביבה. לכך יש להוסיף את הנזק הכספי שייגרם בעבודה מול יצרנים חובבנים שלא יעמדו במועדי האספקה ויעכבו את הפרויקט היקר שלכם. חשוב מאד לבחור בחברה בעלת תודעת שירות גבוהה, בקרת איכות מוקפדת ומערך לוגיסטי משומן.

כתוב תגובה

פרסומת