יול 4, 2017
Admin

להתגבש בדרך מקורית

כדי שמספר אנשים יצליחו להסתדר יחדיו ולהפיק את המרב מנוכחותם, יש צורך מדי פעם להעביר אותם ימי גיבוש. ימי גיבוש אלו יאפשרו להם להכיר האחד את השנייה וליצור אינטראקציה טובה יותר. כאמור, אינטראקציה טובה יותר, בהכרח מובילה לתוצאות טובות יותר בכל אספקט, הן ברמה החברתית, התעסוקתית, הלימודית וכן הלאה. בעידן הנוכחי, מעסיקים רבים בוחרים להוציא את עובדיהם לימי גיבוש, אשר מאפשרים להם לקחת פסק זמן מהעבודה הטובענית והשוחקת ולהיטמע ביום מהנה עם חבריהם לעבודה. יום מסוג זה, עתיד לפרוק מתחים ולקרב בין אנשים, שיחזרו למחרת להיות עובדים המקיימים אינטראקציה תעסוקתית.

רעיונות מקוריים לימי גיבוש

אין ספק כי הרעיונות לביצוע ימי גיבוש הולכים ואוזלים בכל שנה שחולפת, וזאת משום שנדמה לכם כי מיציתם את כלל הפעילויות. אם תשכילו לחפש קצת מעבר לידוע ולמוכר, תגלו כי ישנו עולם שלם של פעילויות גיבוש (כגון לייזר טאג), אשר יכולות להילקח בחשבון ולהפיק עבורכם ועבור עובדיכם את המירב, בהווה ובעתיד גם יחד. הרשו לנו להציע לכם מספר רעיונות מקוריים, שבהחלט יכולים להיות אטרקטיביים עבורכם.

חץ וקשת – אם חשבתם שחץ וקשת, הוא ענף המשויך לל"ג בעומר בלבד, הרי שתופתעו לגלות כי פעילות זו, בתנאי שהיא מאורגנת נכון, יכולה להחזיר אתכם לימי הילדות ולגרום לכם לסיפוק ואושר עילאי. מעבר לאינטראקציה החברתית, תוכלו להקנות לעובדים המשתתפים ביום גיבוש זה יכולת לשיפור הריכוז, הסובלנות ואף לפתח את הביטחון העצמי והכושר הגופני. פעילות זו מותאמת לא רק לעובדי החברה, אלא לאוכלוסייה בכל גיל המעוניינת להפיק יום הולדת, בר או בת מצווה ואף לקבוצת חברים, המחפשים לעצמם פעילות ספורטיבית מגבשת ומהנה.

לייזר טאג – קרבות לייזר הן קרבות בשטח פתוח, המתבצעים באמצעות רובה לייזר בטיחותי. אם החלטתם להפיק יום גיבוש לעובדי החברה, או לחילופין יום גיבוש לחברים של ילדיכם, הרי שאתם מוכרחים לקחת חלק ביום קרב הכולל לייזר טאג. כל משתתף ביום לייזר, מוצא עצמו נהנה עם חבריו ועם עצמו באופן יוצא מהכלל וגילו אינו רלוונטי. לייזר טאג מתאים לגילאים מגוונים, ללא הבדל דת, גזע ומגדר. המשחק משלב הנאה ותחרותיות, ותוצאות היום משוכללות בסיום באופן ממוחשב, כך שישנו מנצח אחד בסיום היום, אשר יכול לחגוג את היותו לוחם מצטיין.

לסיכום, אם גם אתם רוצים להפיק יום גיבוש לעובדים, לילדים, למשפחה ובכלל, אתם מוזמנים להתרשם מלייזר טאג או חץ וקשת ולצאת ליום מהנה בעל תוצאות מרשימות, בהתאם ליעדים ולמטרות ההתחלתיות.

 

 

 

כתוב תגובה

פרסומת