מאי 30, 2021
Admin

לבחור להתחיל כל בוקר טוב

יש מגוון פרמטרים לבחון הנאה של עובדים ממקום עבודתם, קפה הוא אמנם לא אחד מהם, אך הוא בהחלט יכול לתרום להתחלה נהדרת של היום. שיחות הקפה במשרד או בעסק יכולות להשתדרג פלאים עם מכונת קפה למשרד שמייצרת כוסות קפה להתנעת היום או להפוגה קלה באמצע יום העבודה. אם אתם מתלבטים לגבי רכישה של מכונת קפה לעסק או מכונת קפה למשרד שלכם, הנה כל מה שחשוב שתדעו בדרך אל ההחלטה.

כמה אנשים ישתו?

השלב הראשון בבחירה של מכונת קפה לעסק שלכם הוא להחליט איזה מספר של אנשים ישתו קפה מהמכונה. מכונת קפה למשרד יכולה להיות חדשנית ויפה – אבל אם רק עובד אחד או שניים יעשו בה שימוש, הרי שמדובר בבזבוז ואולי יכולתם לבחור מכונת קפה עם מאפיינים אחרים עבור המשרד שלכם.
בידקו מהם הרגלי הקפה של צוות העובדים במשרד או בעסק. נסו להעריך כמה כוסות קפה שותים העובדים במהלך היום והאם יש להם עדיפות לסוג מסוים של קפה. כעת כשיש לכם את מספר העובדים במשרד או בעסק ששותים קפה מדי יום, הוסיפו למספר הזה גם כוסות קפה של אורחים. לקוחות, ספקים או אנשים אחרים שמגיעים לפגישות וגם אותם מכונת קפה לעסק יכולה לשמש.

איזה סוג של עסק?

האם העסק שלכם הוא מוסך? או מלון בוטיק? האם אתם חברה גדולה שצריכה יותר מאשר מכונת קפה למשרד – אלא כמה וכמה? מכונת קפה לעסק שלכם צריכה להתאים גם לסגנון העבודה ולאנשים שמגיעים אליו ולכן חשוב לתת על זה את הדעת. כמו כן, כדאי להחליט איזה סוג של מכונת קפה לעסק אתם רוצים. האם אתם מעדיפים מכונה אשר טוחנת פולי קפה? או אולי אתם חושבים שקפסולות הן הפתרון המוצלח ביותר עבור מכונת קפה למשרד שלכם? האם יש ביקוש אצלכם לקפה פילטר? או שממש לא? זיכרו שלכל סוג של מכונה יש משמעות מתמשכת בתחזוק שלה. אם בחרתם במכונת קפה אשר פועלת עם פולי קפה, קחו בחשבון שתצטרכו להתעסק עם רכישה או הזמנה של פולי קפה מפעם לפעם (ואף לעתים קרובות). אם אתם חברה שחורטת על דגלה קיימות ושמירה על איכות הסביבה – ייתכן שקפסולות אולי לא יהיו הפיתרון המועדף עליכם בבחירת  מכונת קפה לעסק.

תפעול מכונת הקפה

חלק חשוב בבחירה של מכונת קפה למשרד שלכם או לעסק שלכם הוא נוחות התפעול של המכונה והתחזוקה השוטפת שלה. כדאי שמי שאמור לטפל בניקיון המכונה ידע איך היא עובדת וכיצד יש לתפעל אותה. תקלות רבות יכולות להיפתר עם עבודת תחזוקה נכונה מצד העובדים. לאחר זמן מה שהמכונה אותה בחרתם לעסק שלכם עובדת ומכינה קפה, כדאי לעשות בדיקה של היקף השימוש בה ולראות שאתם משתמשים בה בחוכמה. כך תוכלו לגלות למשל שאין צורך בהזמנת פולים בתדירות גבוהה, וניתן לעשות זאת לעתים יותר רחוקות, או שהקפסולות בהן העובדים עושים שימוש הן מסוג אחד בלבד – ורק אותן תזמינו מעתה ואילך.

כתוב תגובה

פרסומת