יונ 8, 2021
Admin

לצאת מהקופסה

אחד הדברים שנעדרו מחיינו בשנה האחרונה, או לפחות שינו צורה הם המפגשים פנים מול פנים כשהולכים לסרטים או הרצאות. יש משהו במפגש הפיזי, שהופך את כל העניין לחוויה של ממש. בתקופת הקורונה אנשים המשיכו להעביר הרצאות אבל כעת אפשר להביא את המרצה ישירות אל מקום העבודה של העובדים או לכבוד אירוע מסוים. סוף סוף ניתן לפגוש את רוני קובן, טל פרידמן, קרן מרציאנו ועוד רבים וטובים – פנים מול פנים ולשמוע מהם את הסיפור שלהם.

אירוע שמותאם לכל סגנון

בתקופת הקורונה לא הייתה אפשרות למפגשים פנים מול פנים ולכן היה צורך לחשוב על העברת הרצאות בדרך שונה. הזום ואפליקציות אחרות נכנסו לחיינו ואיפשרו לנו ליהנות מכל מיני הרצאות מבלי לצאת מהבית. לא כל המרצים הצטרפו לחגיגה הזו ולכן טוב שאפשר לחזור לשגרה וליהנות ממגוון של הרצאות ומרצים.
אם אתם בודקים לגבי מרצה עבור מקום העבודה שלכם או מפגש חברתי, כדאי לכם לקחת בחשבון את רוני קובן. למי שלא מכיר, רוני קובן הוא עיתונאי שברזומה שלו ראיונות עם אנשי תרבות, פוליטיקה ועוד. יש לו סגנון ייחודי לו, שמאפשר למרואיינים שלו להיפתח, גם לאלה שנראים בהתחלה כמי ששומרים ומקפידים על כל מילה שיוצאת מהפה. בשונה ממראיינים אחרים, קובן מגיע אל המרואיינים שלו בחן, בהומור ובגובה העיניים. הוא אנושי להפליא ומעורר הזדהות מהרגע הראשון.

כל הגוונים של החברה

כפי שציינו, רוני קובן מראיין אנשים, חלקם אלמונים וחלקם מפורסמים, ממגוון תחומים ומגזרים. במסגרת הרצאות שהוא מעביר, הוא מספר על טכניקות שונות בהן הוא משתמש כשהוא עורך ראיון. רוני קובן למעשה מסביר את הייחודיות שלו בהובלת שיחות וראיונות. אז איפה זה "פוגש" אותנו בחיים האמיתיים? קובן מסביר כיצד הוא משתמש בדרך הייחודית שלו לראיין, גם בחיים עצמם. הרצאות שלו כוללות הסבר על יצירת אינטימיות, כיצד הופכים שיחה רגילה לשיחה מרתקת ואיך יוצרים שיחה אותנטית דרך שאילת השאלות הלא פשוטות לעתים.
תוכלו לקבל במסגרת הרצאות שלו לא מעט פרטים מעניינים על הצדדים שלא רואים בטלוויזיה, ועל הדרך שלו למצוא סיפור טוב ולחקור אותו.

יוצא מן הכלל

ואיך אפשר לדבר על הרצאות של רוני קובן מבלי להתייחס לגולת הכותרת של העשייה שלו בתקופה האחרונה. הסדרה "יוצאים מן הכלל", אותה הוא יצר, עוסקת במקרי קצה, בנושאים שלרוב שייכים לשולי השיח אבל מעניינים ביותר. רוני קובן התלווה במסגרת צילומי הסדרה למגוון אנשים וצורות חיים קיצוניות בארץ, דבר שגרר הדים רבים ודיון ציבורי בנושאים השונים שהועלו בסדרה.  ניתן להזמין הרצאות של קובן העוסקות בצילום סדרה זו. במסגרתה הוא ביקר במחלקה סגורה בבית חולים פסיכאטרי, במחלקה להפרעות אכילה, בתוך קבוצה של נאמני הר הבית ואף התלווה לקהילת הקווירים והעלה מופע דראג יחד איתם. חוויה מרתקת שווה לשמוע עליה.

כתוב תגובה

פרסומת