נוב 25, 2012
admin

תנור משולב, מעבד מזון מקצועי, מכונת גלידה – והנה מוכנה ארוחת מלכים

חברה מקצועית ורבת מוניטין מציגה ומציעה לשירותכם מגוון עצום של מוצרים וציוד לכל מקום שמכינים בו אוכל, למטבחים מוסדיים גדולים או למטבחים פרטיים קטנים. ההיצע מאפשר לכם 'לכסות' כל תחום וכל נישה במטבח: מעבד מזון מקצועי, מכונות שתייה, תנורי אפייה, מכונת גלידה, טוסטרים, מקפיאים, מזנונים, תנור משולב, מכונות קפה ועוד.

חברה מקצועית ורבת מוניטין מציגה ומציעה לשירותכם מגוון עצום של מוצרים וציוד לכל מקום שמכינים בו אוכל ואוכלים בו אותו, למטבחים מוסדיים גדולים או למטבחים פרטיים קטנים. ההיצע מאפשר לכם 'לכסות' כל תחום וכל נישה במטבח: מעבד מזון מקצועי, מכונות שתייה, תנורי אפייה, מכונת גלידה, טוסטרים, מקפיאים, מזנונים, תנור משולב, מכונות קפה ועוד.

כפי שתוכלו להתרשם מגלישה באתר החברה – המבחר והמגוון הם כמעט בלתי נדלים. לדוגמה : מעבד מזון מקצועי המאפשר לכם ליהנות ממגוון הפונקציות שהוא ממלא; מעבד משולב, המעבד את המזון, תוך אפשרות לשלוט על עצמת המנוע ומהירותו, הטמפרטורה הרצויה ושמירה על סביבת עבודה נקייה.

מעבד מזון מקצועי חדיש ומשוכלל מאפשר שימוש לצרכים שונים ובהם: ערבול נוזלים, חיתוך מרכיבים מוצקים, הכנת מאכלים חמים וקרים ובהם, לדוגמה: שייקים, רטבים, ריבות, קרמים לקישוט ועוד. המעבד מוצע עם צג דיגיטלי המציג את כל הנתונים הרלבנטיים בעבודתו. מעבד מזון מקצועי עשוי להידרש לא רק במטבחיהן של מסעדות גדולות אלא גם במטבחים פרטיים. היכולת להסתייע בו להכנת סוגים שונים של מאכלים מוצקים ונוזליים, הופכת אותו למכשיר רב שימושי ורב תועלת במטבח.

החברה מספקת גם מכונת גלידה ומכונות להכנת יוגורט. מיותר לציין עד כמה חשובה היא מכונת גלידה. תשאלו ילדים בימי הולדת של עצמם או של חברים, תשאלו עוברים ושבים ברחובה של עיר בעיצומו של יום קיץ לוהט כאשר הגוף והנשמה משוועים, צמאים, נושאים למשהו קר ומרענן.

מכונת גלידה איכותית, עם מנגנון למניעת טפטוף, מנוע עצמתי, מנגנון בקרת טמפרטורה המבטיח כי הגלידה תהיה במרקם, באיכות ובטמפרטורה הרצויה בכל עת. מכונת גלידה מתאימות לא רק לגלידריות או לחברות הסעדה המציעות בר קינוחים, אלא גם בבתים פרטיים, שבהם המשפחה רוצה ליהנות ממשהו מתוק בקיץ מבלי לצאת מהבית.

תנור משולב – יעיל, חסכוני ופונקציונאלי

לאחר שהקדמנו את המאוחר – את הקינוח המתוק שאותו הכנו באמצעות מכונת גלידה – זה המקום וזה הזמן לחזור אל העיקר, אל המנה העיקרית והתוספות שאותן ניתן להכין במכשיר אחד – תנור משולב. מדובר בתנור רב תכליתי שניתן לשלב בו תכניות בישול, אפייה (השחמה והקרמה) וחימום באופן המקצר את משך ההכנה, מייעל ומשכלל אותה.

תנור משולב משלב מיקרוגל, גריל חשמלי ועוד. אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציג השירות של החברה על מנת לקבל פרטים נוספים, ייעוץ, הצעת מחיר ותשובה ומענה לכל שאלה. התנור מאפשר הכנת פיצות, בשרים, ירקות קלויים ואפויים, דגים, עוגות ועוד. תנור משולב קולט אדים ועשן ובכך מותיר את מתחם המטבח נקי מריחות ולכלוכים. תנור משולב חוסך מקום מאחר שהוא מייתר רכישת מוצרים נוספים, נפרדים, אשר כולם כלולים בו.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים מעבד מזון מקצועי, תנור משולב ולקינוח- מכונת גלידה, את כל אלה ועוד מכשירים רבים נוספים תוכלו לרכוש באופן פשוט וקל באמצעות החברה. תתחדשו ותיהנו!

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

כתוב תגובה

פרסומת