אפר 19, 2014
Admin

כל מה שצריך לדעת על גריל גז

במיוחד בעונת האביב, כאשר מזג האויר חמים אך עדיין לא חם ולח מדי, ארוחות בגינה הנעשות על האש הן דרך חביבה על רבים לבילוי השבת. במיוחד לחובבי הברביקיו אשר עושים מנגל לעיתים קרובות יחסית מומלץ לבדוק את סוג המנגל אותו יתקינו בגינתם. גריל וובר הוא גריל גז נוח מאוד לתפעול אשר חוסך התעסקות עם פחמים ועם לכלוך. מהם יתרונותיו של מנגל וובר או גריל גז אחר וכיצד לבחור את הגריל הרצוי ביותר?   

מדוע כדאי לרכוש גריל גז?

לרבים מאיתנו ברביקיו או "על האש" מתקשרים עם ריח של פחמים נשרפים כי פעמים רבות זהו אכן הריח העולה מגינות של בתים בהם נעשה הברביקיו באמצעות גריל פחמים. היום, לעומת זאת, ה"ניחוח" של הפחמים הנשרפים אינו הכרחי עוד.  גריל גז מתחמם במהירות רבה משום שהחימום נעשה באמצעות הגז. העבודה עם גריל וובר שהוא גריל גז איכותי היא נוחה, נעימה והיגיינית יותר מהעבודה עם גריל פחמים. הבשר נצלה באופן אחיד ומהיר ובמיוחד כאשר המבערים עשויים פלדת אל חלד (נירוסטה) ולא ברזל או פח הגריל עמיד במיוחד ואינו מחליד וכך ניתן להשאירו בלב שלם בגינה גם בחורף. עבור זה שהוגרל להיות המנפנף במהלך הברביקיו, אין ספק כי עבודה עם גריל גז היא נוחה באופן משמעותי מעבודה עם גריל פחמים.

כיצד לבחור את הגריל המתאים?

ישנם סוגים שונים של מנגלים הנבדלים זה מזה בגודל, במספר המבערים, בעוצמת המבערים, בחומר ממנו הם עשויים ובתוספות ואביזרים נלווים המגיעים יחד עם הגריל. כאשר בוחנים מנגל וובר כזה או אחר צריכה תמונת החצר להיות כל הזמן מול העיניים. יש להחליט מהו השטח אותו מעוניינים להקדיש לגריל ושזה יהיה אחד השיקולים בבחירה. מעבר לכך, מספר המבערים נע בין שניים לארבעה בגריל ממוצע ובגריל מקצועי ישנם אף יותר. מומלץ שהמבערים יהיו עשויים נירוסטה. לא כדאי להתפשר על חומר אחר שיחליד בעקבות תנאי מזג האויר המשתנים. עוצמתו של כל מבער צריכה להיות סביב 12000 BTU שהיא היחידה בה נמדדת העוצמה. מיותר לציין שמומלץ שהגריל יהיה מיוצר בידי חברה מוכרת המספקת אחריות במקרה של תקלה או מספקת חלקים להחלפה במידת הצורך בכדי שהקניה לא תהיה לשוא. ניתן אף לקנות גריל גז נייד באמצעותו ניתן לערוך ארוחות בגינה וגם לקחת אותו עמכם לטיולים ופיקניקים.

כתוב תגובה

פרסומת