יונ 12, 2014
Admin

כל עוגת יום הולדת הופכת לחגיגה באמצעות קישוטים לעוגה

היום ישנם כל כך הרבה קישוטים לעוגה שכל אחד ואחת יכולים לעצב בעצמם עוגת יום הולדת מרשימה בקלות. האמצעים העומדים לרשותנו היום בתחום האפייה ככלל והעוגות בפרט מעניקים לנו את היכולת ליצור או לבקש שיכינו לנו עוגת יום הולדת מפתיעה הנראית כמו מיליון דולר. ניתן אפילו להדפיס תמונות אכילות על עוגת יום ההולדת בדמות בעל יום ההולדת או אפילו להדפיס ברכה או הקדשה על העוגות. ניתן להוסיף לעוגות גם סוכריות, פרחים העשויים מבצק סוכר, מכוניות כדורגל, ועוד פרטי קישוט שאינם  יקרים אך משאירים את הרושם והאפקט הדרושים. יש לשים לב שאסור לשים את העוגה במקרר כאשר יש עליה דפים אכילים, והיא יכולה להישמר במשך חודשים בטמפרטורת החדר. הדף האכיל אינו חייב לכסות את כל העוגה וניתן לשלב ליד הדף האכיל קצפות, נרות וזיקוקים המאפיינים לרוב עוגות ימי הולדת.

דפים אכילים לעוגה בצורות שונות

אם עד היום הכרתם את הדפים המרובעים הנמצאים על עוגות ימי ההולדת כיום ישנה טכניקה חדשה בה ניתן למצוא תמונות אכילות גם בצורה עגולה שהיא שונה ומדליקה יותר. ניתן להוסיף גם קישוטים לעוגה כמו פרפרים, כוכבים, לבבות, ופרחים שונים. אם אתם מעוניינים להכין עוגת יום הולדת בעצמכם רצוי כי העוגה , כלומר הבסיס שלה, יהיה עשוי מעוגה בחושה רגילה או טורט כפי שכולנו מכירים. ניתן למלא קצפת בעוגה זו, ניתן אף להכין שתי עוגות ולהציב אותן האחת על השנייה. מה שחשוב הוא הקישוט של העוגה שאז היא תיראה אמנותית ומקצועית. מי שמעוניין לקשט עוגה, חשוב כי יעבוד על משטח ישר וכן כדאי להשתמש עם צבעי מאכל שיהיו איכותיים על מנת לקבל תוצאה מוצלחת. קישוט של עוגה ביתית, לא חייב להיות ממש מקצועי. באמצעות כלים כמו פלטה, שקיות זילוף וקישוטים יוכלו לשפר את המראה של העוגה ולהקנות לה טאץ' אמנותי יותר.

קישוטי בצק מסוכר לעיצוב עוגה מושלמת

קישוטים נוספים שיכולים להוסיף המון הינם קישוטים מבצק סוכר. כיום ניתן להשיג קישוטים מוכנים בכל מיני צורות כמו פרחים, דמויות אהובות מוולט דיסני ועוד ובסופו של דבר- מי לא אוהב עוגת יום הולדת מרשימה? בנוסף,  ניתן להוסיף קישוטים שונים העשויים מבצק סוכר ולהניח אותם על העוגה ולהעשיר את מראה העוגה בקלות. מי שיש לו חוש לעיצוב יוכל לקשט את עוגת יום ההולדת בטוב טעם והמחמאות שתקבלו יהיו רבות ומחמיאות למרות שלא ממש עשיתם הרבה….

כתוב תגובה

פרסומת