יול 21, 2014
Admin

סדנת סריגת קרושה – כיצד לבחור את הסדנא המתאימה

רבים מבלים את שעות הפנאי שלהם בסדנאות וחוגים למיניהם. סדנאות וחוגים אלה מספקים מענה לטווח גילאים רחב, לנשים, לגברים וגם לילדים. אחת הסדנאות המוצעות כיום היא סדנת סריגת קרושה. מדובר בהזדמנות נפלאה ללמוד לסרוג קרושה באופן מקצועי ונכון וליהנות מתוצאות בלתי רגילות. כיצד בוחרים את הסדנא המתאימה ומה חשוב לבדוק לפני שנרשמים? התשובה, לפניכם:                                                                                                                      

  1. מי מעביר את הסדנא – כדי לקבל כמה שיותר כלים, ובעיקר כלים שיוכלו לעזור לסרוג קרושה, חשוב לבחון היטב את הסדנא שאליהם נרשמים וגם לבדוק מי מעביר אותה. בין אם זו סדנת סריגת קרושה למתחילים, לבינוניים או למתקדמים, יש לוודא שמדובר בקורס מקצועי המועבר על ידי מורים, המתמחים בסריגה כזו ועוסקים בתחום לא מעט.
  2. היכן היא מתקיימת – סדנאות סריגת קרושה מועברות כיום בכל רחבי הארץ. כדאי לבחור סדנת קרושה המתקיימת קרוב אל הבית ובמקום נגיש, שקל להגיע אליו. אם מוצאים סדנת קרושה במקום רחוק יותר, כדאי לבחון האם ישנה תחבורה ציבורית שמגיעה ישירות אל המקום שבו היא מתקיימת או מהן דרכי הגישה אליה.
  3. האם היא מתאימה למתחילים, לבינוניים או למתקדמים –  מי שמעולם לא עסק בתחום, מומלץ לו להצטרף לסדנת סריגת קרושה למתחילים. סדנא ברמה כזו מספקת את כל הכלים הרלוונטיים, כלים שיוכלו לעזור לחסרי הניסיון בתחום. מי שעסק מעט בסריגה כזו בעבר ורכש מיומנות מתאימה, יכול לבחור במסלול של מתקדמים, המספק כלים נוספים וחשובים לא פחות.
  4. כמה זה עולה – סדנת סריגת קרושה מוצעת כיום בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לרמה, לאופי הסדנא וגם קהל היעד. לפני שנרשמים לקורס, כדאי לבדוק כמה עולה הסדנא ומה זה כולל. חשוב לבדוק בכמה שעות שבועיות מדובר והאם זה גם כולל חומרים.
  5. מי קהל היעד –  כדי שתרגישו נוח ונעים במהלך הסדנא, חשוב לבדוק גם מי הוא קהל היעד ומי הם הנרשמים לסדנא. האם מדובר בצעירים, במבוגרים? האם אלו נשים פנסיונריות או אולי בחורות צעירים שמתעניינות בתחום?

סדנת קרושה היא הזדמנות נפלאה ללמוד על תחום יצירתי ומיוחד מאד. מכיוון שמוצעים כיום לא מעט מסלולים של לימודי סריגת קרושה, כדאי לבחון אותם היטב וגם להשוות בין האפשרויות הרלוונטיות. כדאי לפנות באופן ישיר אל המורה, המלמדת את הסריגה או אל נציג או נציגה מטעמה של המסגרת, שבה נערכת הסדנא. בדרך זו ניתן לקבל פרטים חשובים שיכולים לעזור בהחלטה ובבחינת האפשרות ומידת התאמתה.

כתוב תגובה

פרסומת