דצמ 16, 2014
Admin

מוצרי תינוקות

זוגות רבים שעתידים להפוך להורים תוך פרק זמן קצר המומים מההיצע האדיר של מוצרי תינוקות, דבר שגורם לעיתים לבלבול וקניית המוצרים "הלא נכונים".  במאמר זה נסביר מהם המוצרים המוגדרים כחובה וכיצד ניתן להתחיל בתהליך הקנייה החכם.                                                                                                                              

המוצרים הבסיסיים- מוצרי החובה שלנו

יש מוצרי תינוקות שמוגדרים כמוצרי חובה, כלומר מוצרים שחיוניים לתינוק מיד לאחר יציאתו לעולם:

  • עריסה- מיטת תינוק או עריסה הם מוצר חיוני לכל תינוק שנולד וחייבים לעמוד בכל תקני הבטיחות הנדרשים. כאן לא מדובר על טוב או לא טוב בעת בחירת המוצר אלא על תו תקן שיורה על כך שהמיטה או העריסה אכן בטוחים לשימוש של תינוק.
  • מוצרים נלווים למיטה- המוצרים הנלווים גם הם חייבים להתאים לתינוק ולהיות בעלי תו תקן. כאן מדובר על מזרן לתינוק, מצעים ומגן ראש.
  • שידה לתינוק- ריהוט שמוגדר כחובה לתינוק זה שעתה נולד הוא שידת התינוק. כאן מדובר על שידה בעלת מגירות בהן ניתן לאחסן את החיתולים של התינוק, את כל האביזרים שצריכים להשתמש בעת החלפת החיתולים שלו, החיתולים ועוד.
  • עגלה- עגלת תינוק גם היא נכנסת לרשימת החובה שכן תמיד יש צורך בה. מהר מאוד תגלי שהתינוק אוהב להירדם גם בעגלה וחשוב, ניתן להכניס אותה לרכב ולהגיע עם התינוק לכל מקום בעזרתה.
  • כיסא בטיחות- תמיד יש לבחור בכיסא בטיחות שמתאים לתינוק שזה עתה נולד. כיסא התינוק צריך להיות מותקן באמצעות נקודות עגינה מיוחדות של איזופיקס וחשוב מאוד למקם אותו במושב האחורי ולא בקדמי כמו שהורים רבים נוהגים לעשות. המושב האחורי הוא הבטיחותי ביותר.
  • אמבטיה לתינוק- אמבטיה לתינוק תשמש אתכם מרגע הגיעכם הביתה עם התינוק ובאופן יומיומי. חשוב לקנות מעמד מיוחד לתינוק בתוך האמבטיה וזאת על מנת שתוכלו למקם אותו בצורה יציבה באמבט ולשטוף אותו בבטחה.

מוצרי חובה לתינוק- תכשירים

מוצרי תינוקות נוספים שמוגדרים כחובה הם תכשירים מסוימים שאי אפשר בלעדיהם. כאן נכנסים לרשימה אל סבון שישמש אתכם לרחיצתו של התינוק לפחות פעם ביום, תחליב לגוף התינוק, משחת עור לטיפול בפריחה, אלכוהול, מטליות לחות שמיועדות לתינוקות, מספריים, מדחום לילד וכן לטמפרטורה של המים באמבט טרם מכניסים את התינוק לרחצה היומית באמבט, קיסמים ומברשת תינוקות. בנוסף, חשוב להכניס לרשימת החובה את כל הקשור אל קטגוריית האכלה, אם מדובר על בקבוק גדול, מברשות ניקוי לפטמה ולבקבוק, מוצצים וסטריליזטור. בתחום הביגוד חשוב לקנות מראש חיתולי טטרה, רגלית, גרביים, כובעים ומגבות לתינוק.

כתוב תגובה

פרסומת