יונ 10, 2015
Admin

מידע רלוונטי על משרדים להשכרה בתל אביב

השכרת משרדים בכלל והשכרת משרדים בתל אביב בפרט, היא משימה מורכבת ומאתגרת המחייבת אתכם להתייחס למכלול שלם של פרמטרים באמצעותם תוכלו להבטיח לעצמכם את המשרד האידיאלי העונה על כל הצרכים העסקיים שלכם. בשורות הבאות נתמקד בשלושה פרמטרים מרכזיים האמורים ללוות אתכם בהליך איתור משרדים למטרות השכרה בתל אביב וגוש דן. פרמטרים אלו כוללים את גודל המשרד הרצוי (והראוי) לכם, מסגרת התקציב העומדת לרשותכם וסביבת העסקים באזור בו בחרתם ברחבי תל אביב וגוש דן.

הפרמטר המרכזי הראשון עליו מומלץ לתת את הדעת במהלך איתור משרדים למטרות השכרה בתל אביב הוא גודל המשרד. פרמטר זה נקבע ברוב המוחלט של המקרים בהתאם למספר האנשים העתידיים לפעול מתוך שטח המשרד, ובהתאם לאופי העבודה המשרדית אותה אתם עתידים לנהל. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של משרדים להשכרה בתל אביב בגדלים שונים, החל ממשרדים בני 20 עד 50 מ"ר המותאמים לעסקים קטנים המעסיקים בין עובד לשלושה עובדים, דרך משרדים בני 50 עד 100 מ"ר המותאמים לעסקים המעסיקים בין שלושה לעשרה עובדים ועד למשרדים מעל 100 מ"ר.

על מנת להתאים באופן פונקציונאלי את גודל המשרד המיועד לצרכי העבודה המשרדית האמורה להתנהל בו, אנו ממליצים לכם לבחון את הנכס המוצע לכם בהתאם לאופן בו אתם מתכננים את חלוקת חלל העבודה בשטח המשרד. בדקו האם שטח המשרד עונה על צרכים כגון: מרחב עבודה אישי לכל עובד, מיקום לניהול ישיבות ופגישות עבודה, מיקום לקבלת קהל במידת הצורך וכדומה.

התקציב הוא נגזרת של גודל המשרד והאזור בו הוא ממוקם

איתור משרדים בתל אביב או איתור משרדים להשכרה ברמת גן או גבעתיים, מחייבים אתכם לבצע סקר שוק מקיף בנוגע לעלויות ההשכרה פר מטר רבוע. ברוב מגדלי המשרדים באזור גוש גן, עלות השכירות החודשית נקבעת למטר רבוע וכך גם מחושבים דמי הניהול אותם תדרשו לשלם מעבר להוצאות השכירות. בנוגע לדמי הניהול הנגבים עבור תחזוקת המבנה בו ממוקם המשרד, התשלום נקבע בהתאם לשטח ברוטו של המשרד אותו שכרתם ובהתאם לאזור בו ממוקם המבנה המאכלס את המשרד המיועד. אזור גוש דן (תל אביב, רמת גן וגבעתיים), רווי במתמחי עסקים בהם מחירי השכירות למשרדים משתנים בהתאם לאזור בו הם ממוקמים. בין האזורים הנחשבים ביותר למטרות השכרה בתל אביב או משרדים להשכרה ברמת גן תמצאו את אזור הקריה ומגדלי עזריאלי, אזור הבורסה ברמת גן, אזור רמת החייל בצפון תל אביב ואזור מרכז תל אביב הכולל את רחוב רוטשילד, רחוב אבן גבירול ועוד.

כתוב תגובה

פרסומת