אוג 18, 2015
Admin

אולמות אירועים מושקעים לחוויה חד פעמית

אנשים רבים אשר מבקשים לערוך אירוע מיוחד ואשר יש להם מספר גדול של מוזמנים, יבחרו אולם אירועים גדול שיכול להכיל את כולם. יש מקרים אחרים בהם בעלי שמחות יבקשו לקיים אירוע צנוע באחד מהאולמות של גן אירועים גדול או בגן שלו. מנהלי אולמות אירועים משקיעים רבות בעיצוב המקום, ורבים מהם בונים אולמות בגדלים שונים שיכולים להכיל בו זמנית מספר אירועים. אולמות אירועים מתוכננים על ידי מעצבים מובילים בתחום, וניכר בהם שיש מחשבה על כל פרט ופרט.

 

אולם מעוצב

במרבית האולמות יהיה גן פורח ובו רחבות שונות לקבלת קהל ואירוח. המקום יהיה מתוחם עם חומה שתהיה מוארת בלילה בתאורת חומות. יהיו בה שבילים, תעלות מים ומפלים. גשרי עץ מעל ברכות נוי עם דגים ועוד. יהיו גנים שמשולבים בהם כל האלמנטים הללו, ואחרים עם חלקם. כל מי שנכנס לאירוע במקום יפה כזה מתנתק מהסביבה החיצונית למשך כמה שעות, והדבר הזה תורם רבות להצלחת האירוע. ברור הוא, שיהיו שפע של פרחים בפינות שונות, ורחבת הטקסים תהיה במקום בולט בגן כדי שכל האורחים יוכלו לצפות בנוחיות.

 

תפריט עשיר

לאוכל יש משקל גדול בכל אירוח, מאחר ואורחים ובעלי השמחה בוחרים, במקרים רבים, את אולם אירועים על פי רמת האוכל המוגשת בו. את האוכל מכין שף שעוזר לו צוות גדול של טבחים, והתפריט מורכב יחד עם בעלי השמחה. בתפריט יהיו מנות שונות, שכולם יכללו את מרבית סוגי המזון המקובלים במטבח הישראלי, וגם השפעות ממטבחים אסייתיים, מזרחיים, אירופיים ואחרים. יהיו סלטים, מנות דגים, בשר, מאפים ועוד. לאורך כל הערב יוגשו משקאות מסוגים שונים ביניהם: חריפים, קלים, חמים ועוד.

 

מערכת מולטימדיה

חלק בלתי נפרד מכל אירוע הוא נושא הטקסים והחלקים האומנותיים., ולצורך העניין, יותקנו מערכות מולטי מדיה מתקדמות באולם האירועים. יהיו רמקולים איכותיים, מערכות להקרנת תמונות, סרטונים ועוד. תהיה במה עליה יוכלו להציג מערכונים קלים, או לשאת ברכות ונאומים. תהיה רחבת ריקודים ומעליה מערכת תאורה, והדי ג'יי יוכל להשמיע את המוסיקה שנבחרה על ידי בעלי השמחה ועל ידו. האורחים יסבו סביב השולחנות ומלצרים רבים ישרתו אותם לאורך כל האירוע.

 

תכנון האירוע

אולמות אירועים איכותיים פועלים לאורך כל השנה והביקוש אליהם הוא רב. מומלץ להקדים ולהזמין מקום בתאריך שנבחר, והנהלת האולם תתכונן לאירוע בצורה קפדנית. השירות לבעלי השמחה ולאורחיו ייעשה בצורה מושלמת. הם יוכלו לקבל את מלוא המידע על המקום על התפריט ועל תכנון הערב. הם יוזמנו לטעימות אוכל כדי שיוכלו להתרשם ולהזמין את התפריט המתאים. הם יוכלו להתייעץ בכל נושא עם מפיקי האירוע ויוכלו לקבל המלצות על בעלי מקצוע בתחום כמו: צלמים, מפעילי בר, תקליטנים ואומנים שונים. כל האירוע יתוכן לפרטיו מרגע קבלת הפנים ועד לסיומו, כולל לוח זמנים. המטרה היא הפקת אירוע שייזכר לזמן רב.

כתוב תגובה

פרסומת